Poskytujeme perfektný záručný a pozáručný servis a to všetko preto aby ste boli čo najviac spokojný. Aby sme čo najviac vyhoveli spokojnosti naším zákazníkom v prípade reklamácie, servisu, poruchy a pod. stačí vyplniť reklamačný formulár na našej stránke a poslať nám ho emailom na adresu: reklamacie@titanus.sk. Telefón starostlivo zabaľte aby sa nepoškodil, prípadne nerozbil a náš kuriér si preňho príde ku Vám. Ako bonus Vám poskytneme náhradný telefón do doby kým Váš neopravíme. Následne Vám náš kuriér prinesie Váš opravený a vezme náš náhradný. A to všetko úplne zadarmo a bez starostí.

Kontaktuje nás telefonicky alebo emailom, a všetky vaše starosti vyriešime čo najrýchlejšie. Vážime si každého jedného zákazníka.

10 najčastejších chýb a ich riešení mobilných telefónov

Mobilné telefóny sa stali neodmysliteľnou súčasťou moderného života, zohrávajú jedinečnú úlohu v každodenných prácach, ako je komunikácia, sociálne siete a surfovanie po internete, fotografovanie a natáčanie videí a nastavenie budíka, aby sme vymenovali aspoň niektoré.

Natoľko, že väčšina z nás si zvykne na smartfóny a potrebuje, aby naše zariadenia vždy fungovali hladko. Mobily sú však nakoniec stroje, ktoré sú v priebehu času náchylné na chyby, pády a iné poškodenia. A vždy, keď sa u nich vyskytne akýkoľvek problém, nemôžeme sa ubrániť panike, keď si predstavíme, že ich budú musieť dať na opravu mobilného telefónu.
Dobrou správou je, že značnú časť mobilných problémov je možné ľahko opraviť doma, najmä ak viete, čo ich spôsobuje. Aj keď niektoré z nich nedokážete vyriešiť sami, poznanie ich základnej príčiny a riešení vám umožní vysporiadať sa s nimi ako profesionál. Takže v tomto článku sme napísali 10 najčastejších dôvodov na opravu mobilného telefónu a ako ich možno opraviť.

1] Rozbitá obrazovka telefónu
Viete, že väčšina používateľov telefónov na celom svete aspoň raz zažila problém s rozbitou obrazovkou? Hlavné dôvody, prečo sa tak stane, sú:
Náhodný pád
Pošmyknutie telefónu v dôsledku postavenia vedľa seba na preplnenom mieste
Sedí na telefóne, keď je v zadnom vrecku
Sprevádzanie telefónu kovovými kľúčmi vo vrecku atď.
Aj keď je zrejmé, že pri pohľade na poškodenú obrazovku telefónu prepadnete panike, radšej nestrácajte príliš veľa času ľutovaním a hľadajte možné riešenia. Skontrolujte, či sa na obrazovku vášho telefónu vzťahuje záruka výrobcu alebo nejaké poistenie. Niektoré značky telefónov poskytujú ochranu obrazovky v rámci záruky.
Keď sa obrazovka telefónu poškodí, najschodnejšou možnosťou je nechať ju opraviť alebo vymeniť v spoľahlivom servisnom stredisku. Zabezpečíte tak profesionálnu a cenovo dostupnú originálnu výmenu obrazovky.

2]Problém s nabíjacím portom
Keď sa váš telefón pomaly alebo vôbec nenabíja, často je hlavným vinníkom chybný nabíjací port. V porte USB je malý kovový konektor, ktorý sa správne nepripája k nabíjaciemu káblu. Dôvodom môže byť ktorýkoľvek z nižšie uvedených dôvodov:
Prach alebo nečistoty blokujú kontakt alebo bránia správnemu napájaniu zariadenia.
Spôsobené koróziou, keď sa telefón namočí alebo ho umiestnite do prostredia s vysokou vlhkosťou.
Poškodenie hardvéru, zvyčajne pri páde zariadenia
Tento problém môžete úspešne vyriešiť doma, ak nesúvisí s hardvérom. Vyčistite port pomocou ihly a mäkkej bavlny. Upravte kolík jemne do stredu alebo podľa tvaru kolíka vašej nabíjačky.
Ale predtým, ako vyskúšate tento trik, nezabudnite použiť iný dátový kábel a nabíjačku, aby ste sa uistili, že je to port, ktorý je na vine.
Ak problém pretrváva, navštívte najbližšie servisné stredisko a požiadajte o odbornú opravu mobilného telefónu.

3] Poškodenie vodou
Vyliali ste si do telefónu čaj/kávu? Alebo sa váš telefón ponoril do vodnej vane/bazéna alebo ešte horšie do záchoda? Nech už je dôvod akýkoľvek, poškodenie vodou je škaredé a často prichádza s nezvratnými problémami s vaším smartfónom.
Môžete vyskúšať triky uvedené nižšie, ako ochrániť telefón pred poškodením vodou.
Vyberte telefón z tekutiny a okamžite ho vypnite
Rozdeľte všetky komponenty, ako je batéria, SIM karta, SD karta, ochranné puzdro, a umiestnite ich na suché miesto.
Na odstránenie vody z týchto častí použite mäkkú handričku alebo bavlnu
Vyskúšajte klasický trik s ryžou alebo silikagélom, aby váš telefón opäť ožil. Vezmite misku plnú ryže alebo kremičitanu v plastovom vrecku. Nechajte v nej telefón niekoľko dní. Tieto triky sa osvedčili mnohým šťastným používateľom.
Prevencia je vždy lepšia ako liečba. Keď idete k bazénu alebo na pláž, môžete svoj telefón chrániť pred poškodením tekutinami pomocou vodotesného vrecka (ľahko dostupného na trhu). Vrecká sa osvedčia aj vtedy, keď ste vonku v daždi a máte so sebou telefón.

4] Rýchle vybíjanie batérie
Toto je ďalší bežný problém, s ktorým sa používatelia telefónov často stretávajú pri opravách mobilných telefónov. Najprv pochopme, prečo sa vášmu telefónu začne vybíjať batéria rýchlejšie ako zvyčajne, a potom ich opravte, ako je uvedené nižšie-
Nezatváranie aplikácií na pozadí: Uistite sa, že ste aplikácie zatvorili, keď sa nepoužívajú, vrátane tých, ktoré sú spustené na pozadí.
Chyba aplikácie alebo systému tretej časti: v takom prípade môže byť efektívnym riešením reštartovanie zariadenia. V prípade potreby použite telefón v núdzovom režime. Ak batéria funguje v núdzovom režime normálne, problém súvisí s aplikáciou tretej strany. Potom by ste mali odstrániť nedávno stiahnuté aplikácie.
Používanie príliš veľkého množstva aplikácií sa tiež ukazuje ako nasávač batérie. Odstráňte aplikácie, ktoré nepoužívate. Tiež skontrolujte, či niektorá konkrétna aplikácia nespotrebováva príliš veľa energie. Nastavenia >> Informácie o telefóne >> Používanie batérie. Pozrite si zoznam aplikácií a ich spotrebu batérie. Aplikácie, ktoré sa nepoužívajú, ale stále spotrebúvajú batériu, môžete odstrániť.
Aktualizujte systém telefónu a softvér na najnovšiu verziu. V časti Nastavenia >> Aktualizácie systému môžete zistiť, či je pre váš telefón k dispozícii nejaká aktualizácia.
Často sa zobrazuje príliš veľa upozornení a reklám. Môžete ich zavrieť. Nastavenia >> Správa aplikácií >> Upozornenia. Vypnite upozornenia podľa svojich potrieb.
Slabá nabíjačka alebo vzor nabíjania. Uistite sa, že používate originálnu nabíjačku. Pri nabíjaní tiež použite pravidlo 20-80. To znamená, že vždy udržujte nabitie batérie medzi 20 – 80 %.

5] Reproduktor nefunguje
Ak reproduktor vášho telefónu začne spôsobovať problémy, v prvom rade by ste mali skontrolovať výstup pre slúchadlá. Je vaše zariadenie stále v režime slúchadiel? Ak áno, vykonajte reštart telefónu. To by malo odstrániť neporiadok spôsobený chybnou aplikáciou.
Ďalej sa uistite, že sú nastavenia reproduktorov správne. Skontrolujte, či nie je nastavená príliš nízka hlasitosť. Zvýšte hlasitosť a zistite, či to funguje.
Ďalšia vec, ktorá si vyžaduje vašu pozornosť, je režim „Nerušiť”. Uistite sa, že nie je aktivovaný, pretože to môže brániť správnemu fungovaniu reproduktora. Môžete to skontrolovať cez Nastavenia >> Nerušiť.
Ak vyššie uvedené metódy nefungujú, skúste „obnovenie továrenských nastavení” ako posledný pokus o vyriešenie problému „telefónny reproduktor nefunguje” doma. Nezabudnite si vopred vziať údaje späť, pretože obnovenie továrenských nastavení vymaže všetky údaje z telefónu.

6] Časté zamŕzanie
Mrznúci telefón je zvyčajne znakom nadmerného využívania pamäte RAM vášho zariadenia. Alebo sú v telefóne prítomné nejaké malvérové ​​aplikácie.
Ak chcete zabrániť tomuto problému, vyskúšajte nasledujúce tipy na vyriešenie problémov so visiacim a zamŕzajúcim telefónom
Pravidelne vymažte údaje z vyrovnávacej pamäte
Nesťahujte aplikácie z neautorizovaných zdrojov. Alebo jednoducho použite na stiahnutie aplikácie iba Obchod Google Play.
Používatelia s telefónmi s nízkou RAM (napríklad 2 GB / 3 GB) by sa mali vyhnúť náročným grafickým hrám, ako je PUBG.
Vždy aktualizujte systém telefónu a aplikácie.
Každý týždeň nájdite a odstráňte nepoužívané súbory (obrázky, videá, pdf) a aplikácie. Vytvorenie väčšieho priestoru RAM znamená zníženie pravdepodobnosti zavesenia. V ideálnom prípade by smartfón mal mať okolo 30 % voľného miesta v RAM.
Keď váš telefón začne visieť, nechajte riešenie problémov začať odstránením novo nainštalovaných podozrivých aplikácií. Potom ho reštartujte. Potom vyčistite RAM. V prípade potreby vykonajte obnovenie továrenských nastavení. A ak problém stále pretrváva, odneste telefón do spoľahlivého opravárenského strediska, kde vám poskytnú odbornú pomoc.

7]Prehrievanie telefónu
Každý telefón generuje teplo prostredníctvom troch hlavných komponentov: CPU, batérie a obrazovky. A preto je menšie a krátkodobé zahrievanie v poriadku, najmä ak používate telefón dlhší čas. Ak sa však telefón príliš zahreje, je to problém spôsobený buď chybou softvéru/aplikácie, nadmerným tlakom na ktorúkoľvek z troch komponentov generujúcich teplo alebo poruchou hardvéru. Ďalším bežným dôvodom prehriatia telefónu je vkladanie tekutiny. Môžete vyskúšať riešenia uvedené nižšie, aby ste zabránili prehrievaniu telefónu

Teraz riešenia
Udržujte všetky aplikácie a softvér v telefóne aktualizované.
Nehrajte HD hry a videá príliš dlho.
Zabráňte nabitiu batérie na 100 % alebo vybitiu na 0 %.
Nevystavujte telefón priamemu slnečnému žiareniu.
Keď sa váš telefón prehreje, prestaňte ho používať. Ak sa nabíja, okamžite vyberte nabíjačku a nechajte ju vychladnúť. Najlepšie je, ak zapnete režim Lietadlo, aby ste sa vyhli ďalšiemu fungovaniu.
Keď telefón vychladne, reštartujte ho. Vypnite nepoužívané aplikácie
Odstráňte puzdro na telefón, ak ho používate.
Používajte iba originálnu nabíjačku a nenechávajte telefón nabíjať cez noc.

8] Problémy s internetovým pripojením
Ak sa váš telefón nemôže pripojiť k internetu, dôvodom je pravdepodobne nesprávne nastavenie siete alebo dočasná chyba siete od vášho poskytovateľa služieb.
Prejdite na Nastavenia >> Mobilná sieť. Uistite sa, že sú vaše mobilné dáta ZAPNUTÉ. A vybrali ste správnu SIM kartu na používanie internetu.
Kliknite na „Informácie o SIM karte a nastavenia”. Tu by mal byť režim siete 4G (preferované)/3G/2G. Dátový roaming by mal byť zapnutý/vždy.
Obnovte tiež predvolené APN a reštartujte zariadenie.
Ak problém pretrváva, zavolajte poskytovateľovi sieťových služieb (spoločnosť SIM) a skontrolujte, či je sieťové pripojenie vo vašej oblasti v poriadku.

9] Keď tlačidlá nefungujú
Problém s nefunkčnými tlačidlami telefónu zvyčajne súvisí s chybou softvéru alebo aplikácie. Niektoré nekompatibilné aplikácie alebo problémy so softvérom môžu brániť funkčnosti softvérových tlačidiel vášho telefónu. Ale nebojte sa, existujú jednoduché riešenia.
Ako dočasné riešenie môžete vyskúšať aplikáciu tretej strany. Dve obľúbené možnosti sú v tomto prípade tlačidlo Späť (bez koreňa) a navigačný panel.
Ak chcete dosiahnuť trvalú opravu, prvá vec, ktorú by ste mali vyskúšať, je jednoduchý reštart. Tým sa zastaví zásah spôsobený chybnou aplikáciou alebo softvérom.
Ak reštartovanie nefunguje, chvíľu používajte telefón v núdzovom režime. Skontrolujte, či tlačidlá v núdzovom režime fungujú správne. Ak áno, musíte odstrániť nedávno stiahnuté aplikácie alebo lepšie, skúste obnoviť továrenské nastavenia zariadenia.
Vždy aktualizujte systém telefónu a softvér. Pravidelne odstraňujte súbory vyrovnávacej pamäte a uistite sa, že používate príliš veľa ťažkých hier.
Ak problém s tlačidlom začne po páde alebo poškodení vodou, radšej odneste svoje zariadenie do profesionálneho opravovne, pretože pravdepodobne ide o poškodenie hardvéru.

10] Zlyhanie aplikácie
Tento problém je celkom bežný. Našťastie to nie je také ťažké opraviť. Je to zvyčajne preto, že konkrétna aplikácia má buď chybu, alebo jej aktualizačná verzia nie je kompatibilná s vaším operačným systémom.
Niektoré aplikácie pravidelne pridávajú nové funkcie a funkcie pre lepšiu používateľskú skúsenosť. A niekedy to váš operačný systém dobre neakceptuje, v dôsledku čoho aplikácia neustále zlyháva pri každom pokuse o jej otvorenie.
Najprv skontrolujte, či je aplikácia aktualizovaná. Ak nie, aktualizujte ho a reštartujte zariadenie.
Po druhé, prejdite do správcu aplikácií a vymažte údaje vyrovnávacej pamäte aplikácie
Ak problém pretrváva, odinštalujte aplikáciu a potom ju znova nainštalujte. Je pravdepodobné, že aplikácia bude teraz fungovať dobre.